Evenement | De toekomst van werken

2 september 2021

Hoe ziet de toekomst van werken eruit?

Deze vraag houdt veel organisaties bezig en is niet vanuit een oogpunt te beantwoorden. We hebben namelijk gemerkt dat dit een integraal vraagstuk is wat vanuit verschillende invalshoeken bekeken kan worden. Alleen wanneer verschillende disciplines samenwerken, kan er een duidelijke visie op dit vraagstuk geformuleerd worden. Tijdens dit event zoomen we in op vier aspecten van de toekomst van werken: vastgoed, mobiliteit, gedrag en de kantooromgeving.

Wij vroegen verschillende experts uit het werkveld meer te vertellen over de ontwikkelingen in een van deze vakgebieden. Heb je handvatten nodig om een toekomstbestendige visie te ontwikkelen? Meld je dan aan voor dit event.

  • Locatie:         Clubhuis Rever (Radonweg 2, Utrecht)
  • Datum:         NIEUWE DATUM VOLGT
  • Tijd:               14.00 – 18.00 uur
  • Sprekers:     Wisse Stenchlak (HEYDAY), Tako de Jong (Syndesmo), Leo van de Vorst (Proven Partners) en Jaytee van Veen (Rever Interieurprojecten
  • Kosten:          Gratis (No-show-fee € 75,00)

Het programma

De sessie vindt plaats in het inspirerende Clubhuis van Rever in Utrecht, aan de Radonweg 2. We zijn makkelijk te bereiken met zowel de auto als het OV. U kunt bij ons gratis parkeren.

13.45-14.15      Inloop

14.15-14.30      Welkom & intro

14.30-15.00      Wisse Stenchlak

Inkijk vanuit de vastgoedmarkt en hoe dit invloed heeft op innovatieve en toekomstige manieren van organiseren, werken, wonen en verblijven.

15.00-15.30       Tako de Jong

Een hybride vorm van werken vraagt om flexibel te kunnen reizen: Activity Based Commuting. Het aanpassen van het mobiliteitsbeleid is een logisch gevolg van het hybride werken. De drijfveren van organisaties? Aantrekkelijk werkgeverschap, duurzaamheid en kosten.         

15.30-15.45      Pauze

15.45-15.15       Leo van de Vorst

Een nieuwe manier van werken vergen een verandering van een organisatie en de mensen die er werken. Hoe neem je mensen mee in deze verandering en zorg je dat ze dit gaan omarmen?

16.15-16.45      Jaytee van Veen

Met een clubhuis als werkomgeving creëer je een plek waar medewerkers graag willen zijn, omdat die plek toegevoegde waarde biedt aan mens, team en organisatie. Afhankelijk van het type werk bepalen zij zelf wanneer ze met wie in het clubhuis samenkomen voor welke activiteiten én wanneer ze thuis werken. Waarom hebben organisaties een clubhuis nodig?

 16.45-17.15       Rondleiding Clubhuis

17.15-18.00       Borrel in de Kroeg

Meld je aan

Aanmelden kan weer zodra we een nieuwe datum hebben gepland. Wil je op je op de hoogte blijven? Meldt je aan voor onze nieuwsbrief of stuur een mail naar Cindy Wever op cindy.wever@rever.nl.

Maatregelen

Naast de coronamaatregelen die we bij ons Meeting Depot hanteren (zie hier ) vragen we alle deelnemers aan de ingang om een vaccinatiebewijs, recent testbewijs of herstelbewijs.